Sprawdzone strategie na skuteczną utratę kilogramów

skuteczne odchudzanie

Podróż do utraty wagi może czuć się bardzo przytłaczające i dezorientujące, biorąc pod uwagę ilość informacji dostępnych online. Dlatego ważne jest, aby upewnić się, że badania nauki za sugerowane strategie, które potwierdzają roszczeń w celu zapewnienia, że wybierzesz najbardziej skuteczne i wiarygodne porady utrata masy ciała możliwe. Aby pomóc Ci w podróży do utraty wagi, ten artykuł podkreślił kluczowe 7 skutecznych i naukowo udowodnione strategie, które mogą pomóc Ci osiągnąć pożądane cele odchudzania!

Rozważ zmianę swojej diety

Jednym z najbardziej istotnych elementów każdej diety, a zatem utrata masy ciała, jest dieta i żywność, że spożycie. Istnieje wiele różnych planów diety dostępne online, które mogą wydawać się nieco przytłaczające i trudne do wyboru. Dlatego, aby pomóc Ci w wyborze jednego z najbardziej skutecznych i popularnych diet, podsumowaliśmy trzy najlepsze diety poniżej:

Zone Diet – kluczowym pojęciem tej diety jest zapewnienie, że spożycie żywności utrzymuje bardzo specyficzne racje składników odżywczych. Konkretnie, spożycie tych makroskładników powinno być podzielone na 30% spożycia białka, 30% spożycia tłuszczu i 40% spożycia węglowodanów. Ten poziom i podział spożycia składników odżywczych pozwala twojemu układowi trawiennemu

1. Zmiany w diecie:

Liczba diet dostępnych wszędzie może być bardzo przytłaczająca, co znacznie utrudnia wybranie jednej, z którą można się trzymać. Aby pomóc Ci z tym wyborem, wybraliśmy 3 renomowanych diet, które powinny pomóc Ci osiągnąć wyniki:

Dieta ketogeniczna: Znany również jako Keto, dieta ta składa się z konsumpcji wysokiej białka i żywności wysokiej zawartości tłuszczu, przy jednoczesnym zminimalizowaniu spożycia węglowodanów. Celem tej diety jest wywołanie stanu ketozy, który jest procesem metabolicznym, w którym organizm musi wykorzystać tłuszcz do produkcji energii ze względu na fakt, że węglowodany nie są dostępne w ramach natychmiastowej dostępności. Na przykład, ostatnie badania sugerują, że wyniki diety keto były odpowiedzialne za 11% utraty tłuszczu w porównaniu do zaledwie 2,7% dla diety niskotłuszczowej.

Dieta Zone: Ta dieta obraca się wokół utrzymania określonego stosunku makroskładników w następującej proporcji: 40% węglowodanów, 30% tłuszczu i 30% białka. Przy prawidłowym stosowaniu, dieta ta zachęca organizm do metabolizowania tłuszczu, jednocześnie stabilizując poziom uwalniania insuliny. Na przykład, ostatnie badania wykazały, że w ciągu 6 miesięcy, próba otyłych lub z nadwagą kobiet zdołała stracić średnio 7,4% wagi.

Diety o ograniczonej ilości kalorii: W przypadku tej diety, całym celem jest ograniczenie spożycia kalorii w celu utrzymania zrównoważonego odżywiania, w zakresie od 20%-40% redukcji spożycia kalorii. Jednym ze sposobów wdrożenia tej diety jest użycie „Weight Watchers Diet”, która przypisuje punkty do każdego konkretnego jedzenia, które spożywasz. W rezultacie, można przydzielić te punkty poprzez spożywanie żywności przy jednoczesnym zapewnieniu, że pobyt w ramach wybranego dziennego maksimum. W rezultacie, skuteczność tej diety został zbadany, który zgłosił 10%-20% zmniejszenie wagi w stosunku do masy ciała dla nadwagi / otyłych uczestników w okresie 12 miesięcy.
Nawet jeśli te diety okazały się skuteczne i poparte badaniami, nadal ważne jest, aby upewnić się, że szukasz porady od profesjonalisty na temat tego, jak dostosować dietę specjalnie dla Ciebie, aby osiągnąć najlepsze możliwe wyniki.

2. Zacznij ćwiczyć i zwiększ poziom aktywności fizycznej:

W celu zapewnienia, że twoje ćwiczenia są skoncentrowane na utracie wagi, ważne jest, aby osiągnąć ujemny bilans energetyczny, w którym wykorzystanie energii (tj. wyjście) jest wyższe niż produkcja (tj. wejście). Nawet jeśli rozpoczęcie ćwiczeń może być postrzegane jako łatwe, trudno jest utrzymać ćwiczenia przez dłuższy czas.

Oto kilka wskazówek, jak rozpocząć rutynę ćwiczeń:

– Zawsze pamiętaj, dlaczego zacząłeś i przypominaj sobie o korzyściach.
– Zacznij powoli, aby było to łatwe i przyjemne.
– Zawsze dostosuj swoją dietę, aby zrekompensować zwiększone zużycie energii.
– Zapisz się na zajęcia fitness lub znajdź kogoś, z kim możesz trenować.
– Zaplanuj swoje sesje w każdym tygodniu, ale nie komplikuj ich zbytnio.
– Stopniowo zwiększaj intensywność/czas trwania i zmieniaj tryb ćwiczeń/sesje.
– Ustal realistyczne cele dotyczące utraty wagi i ćwiczeń, które możesz rejestrować i nagradzać.

Ponadto, oprócz tego, chodzenie może być również dobrą strategią startową. Na przykład, zwiększenie dziennej liczby kroków o zaledwie 2000 kroków dziennie może mieć pozytywny wpływ na wyniki odchudzania.

3. Popraw swój sen:

Wiele osób kojarzy dobry sen nocy z ich udanej podróży utrata masy ciała … i tak zrobić naukowcy! Ostatnie badania, które zbadały korelację między długością snu a utratą wagi sugerują, że 6-8 godzin snu dziennie konsekwentnie ma najlepsze możliwe wyniki, podczas gdy spanie więcej lub mniej wpływa na hormony, które regulują apetyt. Ponadto, konsekwentny brak snu ma również długoterminowy negatywny wpływ na hormony, które wpływają na apetyt.

4. Recepta Weight Loss Treatments:

Aby pomóc w podróży utraty wagi, można również rozpocząć biorąc klinicznie sprawdzone, bezpieczne i skuteczne zabiegi odchudzające w uzupełnieniu do ćwiczeń, zwłaszcza jeśli twój BMI jest wysoki (>30). Zabiegi takie jak orlistat (również pod marką Xenical lub Alli lub Orlos) zawierają kluczowy składnik (inhibitor kolapsów trzustkowych), który zmniejsza ilość spożywanego tłuszczu wchłanianego nawet o 30%.

Ponadto skuteczność orlistatu jest poważnie wspierana przez dużą liczbę badań w zakresie długoterminowej i krótkoterminowej utraty wagi, jak również utrzymania wagi. W celu zmaksymalizowania skuteczności tego leczenia, ważne jest, aby wziąć go jako część spójnego i zróżnicowanej diety, jak również rutynę ćwiczeń.

5. Zmniejsz spożycie alkoholu:

Poprzez zmniejszenie ilości spożywanego alkoholu, można zmaksymalizować wyniki odchudzania poprzez zmniejszenie spożycia kalorii związanych z nim. Ponadto, zmniejszenie spożycia może zachęcić do zdrowszego stylu życia, motywacji i zmaksymalizować wyniki swojej podróży odchudzania.

6. Postaraj się zmniejszyć poziom stresu:

Czynniki takie jak przewlekły stres, zwykle spowodowany przez wydarzenia życiowe, jak również stresujący styl życia, jest często związany z nieplanowanym przyrostem masy ciała. Stres aktywuje mezokortykolimbicznej dopaminy, która zwiększa pragnienia żywności w wyniku glikokortykosteroidów płynących w krwiobiegu. W rezultacie, przewlekły stres może powodować niezamierzony przyrost masy ciała, w dłuższej perspektywie utrudniając osiągnięcie zamierzonych celów. Starając się unikać wyzwalaczy stresu, zapewniając jednocześnie, że masz czas na refleksję i sen dobrze może być skuteczne podejście do zmniejszenia poziomu stresu doświadczonych.

7. Wyznaczaj realistyczne cele. Śledź wyniki i nagradzaj się

Jednak jednym z najważniejszych elementów porady jest ustawienie realistycznych celów, które są osiągalne i możliwe do zarządzania. Nawet jeśli szybkie wyniki odchudzania może być bardzo atrakcyjne i pożądane, to jest spójne wyniki w czasie, który odgrywa kluczową rolę w swojej podróży utrata masy ciała udane.

Podsumowując, jeśli czujesz się jak zobowiązanie do utraty wagi w tym roku, powyższe kroki są zalecane, aby pomóc Ci na swojej podróży utraty wagi i osiągnąć niesamowite rezultaty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back To Top